Transport oplossing voor winkel en webshop


Niwo Keurmerk

Als expert in logistiek en transportoplossingen beschikt MEUBELTREIN over de expertise die u nodig hebt. Wij hebben ervaren bezorgers die voldoen aan uw betrouwbaarheids- en snelheidsvereisten.

Wat wij doen?

Meubeltrein biedt diverse diensten aan op het gebied van distributie en logistiek. Echter hebben wij ons vooral gespecialiseerd in grote, zware en/of lange pakketten welke door één man verzorgd kan worden. Veel van deze pakketten worden bij andere vervoerders door twee man bezorgt, waardoor de transport kosten niet opwegen tegen de commerciële waarde van het product. Door deze pakketten met één man te laten bezorgen hebben wij een veel lagere kostprijs. Hierdoor hoeft u dus niet hoge transportkosten te berekenen aan uw klant, waardoor deze dus afhaakt vanwege de verzendkosten en u dus ook geen omzet mis loopt. Tevens hebben wij ook tweemans bezorgingen voor grotere en zwaardere (70+ kg) pakketten.

Distributie

Meubeltrein biedt een 24 uurs distributie oplossing aan voor de distributie van grote, zware en/of lange producten. Wij hebben 7 dagen per week auto's rijden door heel Nederland en Belgie. Onze bezorgvensters liggen tussen 08:00 uur en 22:00 uur, waardoor wij op elk gewenst moment uw zendingen kunnen aanbieden. Middels ons plansysteem kunnen wij diverse bezorg wensen opnemen in de distributie, waardoor wij als verlengstuk van uw (web)winkel kunnen fungeren.

Online portal

Via onze online portal kunt u zendingen inboeken en beheren. Hier kunt u tevens de status van uw zendingen volgen. Onze chauffeurs zijn uitgerust met een tablet, zodat alle informatie real-time is te volgen via uw eigen omgeving in onze online portal. Op onze portal kunt u tevens de handtekening en naam opvragen van degene die het pakket in ontvangst heeft genomen. Zo heeft u direct inzicht in alle informatie omtrent uw zending.

Track en Trace

Uw klanten kunnen via onze Track and Trace site de status van hun zending opvragen. Wij kunnen ook de ontvangers een SMS of whatsapp bericht sturen met een tijdsblok van aflevering. Desgewenst kan een ontvanger ook contact opnemen met onze klantenservice die van 08.00 tot 18.00 uur bereikbaar is.

Service levels

Voor distributie van uw zendingen kunt u bij ons kiezen uit diverse service levels. Uw kunt kiezen uit de volgende service levels

  • Drempel service (standaard)
  • Montage service
  • Retour service (oude apparaat)
  • Verpakking retour service
  • Full service

Fullfilment

Naast distributie verzorgen wij ook fulfilment voor grote, zware en/of lange producten. Wij hebben een warehouse management systeem, waarin wij de in-, op- en uitslag van uw producten registreren en verwerken. U kunt uw webshop koppelen met ons warehouse management systeem, waardoor wij real-time orders vanuit uw webwinkel binnen krijgen. Hierdoor worden uw orders direct verwerkt en staan dan al kort na de bestelling klaar voor verzending. Hiermee bespaart u aanzienlijk op uw logistieke kosten en zijn producten sneller bij uw klant.

Heeft u een webshop en geen mogelijkheid om uw grote producten op te slaan en te verzenden? Wij bieden u een professionele oplossing van A tot Z.

(web)Winkels

Heeft u een (web)winkel of groothandel en verstuurt u op dagelijkse basis grote pakketten? Dan kunt u het beste contact met ons opnemen voor een vrijblijvende offerte. Wij komen dan bij u langs, zodat wij een beeld krijgen van de producten die u verstuurt. Hierop maken wij dan een gepaste offerte voor u, die aansluit op uw (web)winkel of groothandel. Zodra u een offerteaanvraag bij ons hebt ingediend, dan nemen wij binnen 48 uur contact met u op om een afspraak te maken. Zo heeft u binnen een week een gericht voorstel van ons, zodat u snel weet waar u aan toe bent.

Particulier zendingen

Koopt u ook wel eens online via bijvoorbeeld Marktplaats of Veiling en heeft u geen zin om een busje te huren en het hele land door te rijden? Heeft u dat leuke kastje, bankje of tafel gevonden, maar u moet hiervoor een bus of aanhanger huren om het op te halen? Wij bieden u de ideale oplossing om het pakket af te halen en uiteraard op de juiste locatie en gewenste moment af te leveren. Na uw opdracht nemen wij u alles uit handen inclusief het contact met de verkoper of koper. U zult waarschijnlijk denken dat dit hoge kosten met zich meebrengt, maar dat valt reuze mee. Wij kunnen uw pakket al vanaf € 39,95 incl. BTW afhalen & leveren. Voor een meerprijs kunnen wij het product bij afhalen verpakken, zodat uw aankoop of verkoop wordt beschermd. Mocht u hier interesse in hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 085-3031272 of via mail op info@meubeltrein.nl

Opslag en Fullfilment

Grote producten nemen veel ruimte in beslag. Wij kunnen ons voorstellen dat u door de groei van uw (web)winkel ruimte te kort komt. Daarnaast is inslaan en verzendgereed maken van uw zendingen ook een tijdrovende en kostbare aangelegenheid. Speciaal hiervoor bieden wij een opslag en fulfilment oplossing. Bij meer dan 100 zendingen per maand kunt u contact opnemen met ons om te kijken wat de mogelijkheden zijn qua tarieven en service. Zo kunt u pallets bij ons opslaan vanaf € 0,99 per week en handelen wij uw zendingen af vanaf € 1,49 per order. Ook bieden wij tijdelijke fullfilment oplossingen aan (bijv. een actie op Groupon). Wij kunnen dan uw producten bij ons opslaan en de verzending hiervan direct voor u uitvoeren. Zo bespaart u tijd, geld en moeite. U kunt hiervoor vrijblijvend een offerte voor aanvragen.

Offerte aanvragen

Special Service

Heeft uw een campagne of reclame actie, waarvoor een logistieke oplossing wenselijk is? Wilt u met spoed iets bezorgd of afgehaald hebben? Of staat er een verhuizing voor de deur? Wij kunnen u helpen om samen te kijken naar de juiste oplossing. Wij kunnen koeriersritten uitvoeren vanaf € 0,98 per KM en bij ons kunt u een bestelauto incl. chauffeur ter beschikking krijgen vanaf € 31,- per uur. Tevens bieden wij voor acties tarieven aan vanaf € 7,85 per pakket. voor meer informatie over onze special service kunt u contact opnemen met onze operation managing via info@meubeltrein.nl of via 085-3031272.

Heeft u nog vragen? bel 085 303 12 72 of mail naar info@meubeltrein.nl

Oplossingen voor Gerechtsdeurwaarders

Als expert in de logistiek voor tijdelijk opslag bieden wij u oplossingen die perfect aansluiten op uw behoeften. Je kunt ons ongepland oproepen. Wij nemen direct het gehele proces uit handen. Een contactpersoon die je persoonlijk tot je beschikking hebt die een logistieke oplossing op maat aanbied.


Vul in en bekijk je prijs!